Khamis, 28 November 2013

Dia selalu cakap "Hidup ni Bukan Macam Astro Ria"



Aku pelik bila ada jenis -jenis manusia ni nak hidup dia macam telenovela
kalau memang  ujian yang di turun kan Allah tu memang mcm tuh aku ok lagi
ni aku nampak- nampak sangat dia nak buat drama

dia kata ex wife cam gini cam gini
ex wife kata tak la cam gini cam gini
aku cakap gam gini cam gini
dia plak nak balas cam gini camgini

ayat tak bole blah bila pm aku
"aduh susah hidup seorang bapa tunggal,apa pun hidup mesti diterus kan"
"mungkin ini dugaan buat Abg...bla bla bla..abg cuma fikir kan anak abg..insyallah abang akan biasa melalui ini semua"
"Nasib baik ada orang tua yang sanggup menolang abang"

haaa..jahhh sangat ko kan
dan lain-lain ayat yang astro sangat sambil ikon ikon..

maaf aku cakap tulus jerk dari hati
"abg dah pikir kan,keputusan dah di buat,so hadap jerk lah consequence nya" 
aku nak cakap terimalah akibatnya  tapi macam tak sampai hati plak

dulu masa adik beradik mak bapak suruh pikir
ko ikut sangat angin drama ko
nak sangat hidup konon-konon mcm filem...
Nak jadik Her
lari sana lari sini ,naik sana naik sini

aduhhhh
time tuh anak tak mo pikir plak..

Udah-udah lah cita-cita zaman muda
nak jadik artis tuh
nak jadik artis kena ada packages bro
hidup ni memang tak adil

pastu hari nih
bley plak updates status FB
Hukum Isteri Tinggal Suami

yang ko cabar bini ko teruskan penceraian tu nak sorok mana

nak drama sangat mcm ko yang teraniaya kan..

nyampah plak aku baca

nak jerk aku up status

Hukum Suami Mengaib kan Isteri...

huhuhuhuhu....
busuk lah bau pekung



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan