Khamis, 3 Oktober 2013

Adat laki bini kerje sekali

Aku dengan Dia kerje sekali
Nk kata kerje pun tak..tapi macam kerje sekalila..
Meniaga sekali..satu company dia boss aku kuli,kadang kadang aku boss dia kuli..wakakak

Most of time memang selalu bertekak
Banyak benda gak tak sependapat
Kadang apa yang keluar dari mulut dia memang aku tak leh nak hadam
Yang kuar dari mulut aku plak dia tak leh nak telan
Aku takut Allah kata..ooo niat ko macam tuh nyerk nah aku padam kan jalan..
Aku meniaga harapkan berkat dan rahmat Allah

Ya aku tahu kerje laki bini kena banyak sabar
Nak plak laki bini kita bukan pak imam atau lulusan Mesir or whutever yang seangkatan dengan nya
Adalah ayat ayat yang menyimpang dan membuat kan aku opis atas dia opis kat bawah..
Aku takut..

9 pintu rezeki dari meniaga
Tapi selama aku meniaga nih
Aku rasa 90% dalam perjalanan adalah dugaan
Silap sikit ajerk
Meraba la ko tak nampak jalan

ya Allah ya Rabb..
Ko bimbing lah aku dan business partner aku nih

aminnnnn
Sila amin ramai ramai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan