Selasa, 1 Oktober 2013

Dah la sakit badan sakit hati plak

Aku bengang betul..
Kalau aku sakit ker,demam selsema ker,batuk nak terkeluar kerongkong ker
Haram la Dia nak concern atau nak lebih amik tahu
Bole buat bodoh ajerk...diam kaku ajerk..
Tak ada lah nak bangun awal tgk kan anak ker
Buat susu anak ker
Buat breakfast anak ker..
Balik balik aku kalau sakit ni gak kena buat

Aduhh stresss laaaaaa....

Aku sakit tergolek pun di suruh buat susu anak
Pastu bangun bole buat kopi roti sendiri
Ate nak tanyer aku yang tergolek ni dah makan ker,nak minum ker dah amik ubat ker
Haram la tidak..

Bilaaku cakap..B concen la skit bila saya sakit
Cuba cuba tegur tegur orang bila sakit..
Puiiii macam aku cakap ngan tong gas aku kat dapur..
Beza nya dia melawan balik..

Ok aku nak mencarut

Sial laaa..

Ok aku nak lepak bilik kunci pintu..
Jgn harap la dia nak dtg ketuk tanyer..dia boleh buat buat jadik batu jerk kat bawah tuh

Aku tak tahu lah kalau aku sakit teruk mcm mana..
Tapi sebuk claim dia lelaki concern..
Huk tuiiiio

Cuba kalau dia sakit
Aku pun nak try buat bodoh jerk..
Tapi selalu nya azam jerk lebih sokmo gagal
Kejap aku bagi air,
Kejap aku hulur ubat..
Kejap tangan aku atas kepala dia tgk panas kee tak..

Ahhhh luar kuat
Dalam barai...
Bencintalaaaa

1 ulasan:

  1. Sabar....suami itu kini adalah mungkin dihadirkan sebagai 'ladang pahala' atau sebaliknya

    BalasPadam